2011/03/20

Hiuspostausta

Moikka! Aattelin nyt tehä tälläsen postauksen mun hiuksista tässä parin vuoden ajalta, koska tällästä oltiin pyydelty :-) 
Photobucket
Tää kuva on vissiin otettu kutosluokan keväällä ja silloin mun hiukset oli viellä tollaset kivan luonnollisen väriset ja semi pitkät.
Photobucket
Sitte alko seiska ja halusin tollaset lyhyet ja kerrostetut hiukset. Rakastan noitten väriä täs kuvas!
Photobucket
Sitte mä halusinki tummat hiukset ja eka ku värjättii ni muistan ku niistä tuli sellaset tosi punaset, mut mul ei harmi vaa siitä löytyny kuvaa.
Photobucket
Sitten kesällä mä halusinki värjätä blondiks.. Ja kuten arvata saattaa ni nehän oli ihan oranssit, mä oon siis toi vasen neiti tossa.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Tykkäsin näist blondeist tositositosi paljon, mut sit vaa vissii kyllästyin niihin..
Photobucket
Sitten kasinluokan vappuna kävin värjäyttämässä nää takasin ruskeiksi.
Photobucket Photobucket
Nää oli ihanat ku ne oli tollaset vaaleen ruskeet. Tai no nyt sanon, et ne oli ihanat, mut silloin ne ei tainnu olla..
Photobucket
Ennen rippijuhlia mä päätin värjätä mun hiukset tummemmiks, mut noista tuliki sit melkeen mustat, mut tykkäsin näistä kumminki.
Photobucket
No sitten ysin syksyllä sain loistavan idean leikata otsatukan ja taas olis kannattanu kuunnella järkevämpiä, eikä leikata. Meinaan näihin kyllästyin...Ja nopeesti.
Photobucket
Sitten vähän aika sit värjättiin mulle blondeja raitoja. Mun hiukset oli kasvanu jo tosi pitkiks ja parin vuoden kasvatus loppu sitte siihen...
Photobucket
...Sillä leikattiin mulle polkkatukka.


Oon siis vissiin vähän muuttunu tos ajan kuluessa. Mut vaihtelu virkistää, vai miten se menikää :-D Toivottavasti joitain edes kiinnosti tää selostus. Eipä mulle sitten ollu muuta, moimoi!

12 kommenttia:

  1. nii linda ton värisii tarkotin ku sul oli kasin kevääl noi vaaleenruskeet et ne ois kivat :)

    VastaaPoista
  2. ;;D;D;D;D;D toi meiän kuva <3 arkistojen helmi! hha olet ihana <3!

    VastaaPoista
  3. Mona: Nii noi oli kyl ihan kivat :)

    VastaaPoista
  4. Viinu: Haha löysin sen tuolt jostain tosi vanhoist kansioist :-D Sä olet! <3

    VastaaPoista
  5. Tummanruskee sopii sulle kaikkein parhaiten. Noi blondit näyttää tosi epäaidoilta. Mut noi mis on vaaleit raitoi on kans kivat! :))

    VastaaPoista
  6. toi mis sullon toi kukkahuivi ni IHAN TÖRKEEN IHANAT! ;)

    VastaaPoista
  7. ihana toi kuva mis sul on blondit! toi toka blondikuva :-D

    VastaaPoista
  8. ää sakke on söpö tos kaverikuvas tos vanhemas<3 ja linda sun hiukset on _ihanat_

    VastaaPoista
  9. Ano: haha no kiitos! Oon kyl täl kertaa aatellu et jos blondeiks vetäisin ni värjäisin kyll myös kulmakarvat :). Tiia: kiiittii !:). Ano: hih kiiitti! :).
    Saara: JÖÖ
    Laura: haha niihän se on!! Vooi kiitti laura! :)

    VastaaPoista