2011/03/10

Oops!...I did it again

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Heippa! Tossa olis sitä mun uutta takkia, kun lupailin sitä kuvailla. Höh ärsyttää, ku toi viimenen kuva meni ihan pikselimössöks, kun muokkasin se tollee yhtee paintil (:-D). Huomenna on se konsertti ja munhan oli tarkotus kuvata se, mut tänään meijän musanmaikka sano, et mun pitää sittenki laulaa grenade (taas!!!), koska se on kuulemma parempi. Meijänhän piti alunperin laulaa se just the way you are. Pikkasen joo kävi ärsyttämää. Eli mitä mieltä te ootte, mun mielestä olis tyhmää laittaa sama biisi tänne, mut kertokaa te? :-) Tänään en mee treeneihin, koska pitää lukee kokeeseen ja ne oli 21.00-22.30, eli ihan liian myöhään, enkä ois ees saanu kyytii himaan, joten aattelin käydä lenkil ja tehä omatoimisen. Mut ei mulla muuta, moimoi! ;>

13 kommenttia:

  1. juu kuvaa vaa grenade uusiks :-)!

    VastaaPoista
  2. Joo kuvaa! Ja saaks sitä konserttia tulla muutki kattomaan ku semmoset jolla on ne ranskalaiset? :D

    VastaaPoista
  3. EMMI: No kiva, mä kuvaan :-)

    Ano: No siis mä en oikee tiiä kenelle se on, niinku kesken koulupäivän. En sit tiä yhtää et onks se vaa niille ranskalaisille vai sillee muillekki ;o

    VastaaPoista
  4. kyl sinne tulee kaikki peruskoululaiset :)

    VastaaPoista
  5. kyl sinne tulee kaikki peruskoululaiset :)

    VastaaPoista
  6. Ano: Tulee vai!? ;o Omg kiva ku oon luullu koko aja et se on vaa niille ranskiksille! :-D

    VastaaPoista
  7. aa ihana linda (: ja kuvaa uusiks!!

    ps. käy zekkaa
    http://laura-welcometomylife.blogspot.com/2011/03/topit-blog-5.html

    VastaaPoista
  8. Laura: Ooi sä olet ihana! Kiitti tosi paljon, piristit mun päivän! :-)

    VastaaPoista
  9. uiiiii ihana takki! mistä oot ostanu :o <3 xox

    VastaaPoista
  10. Mimmi: De e från hennes, hani ;) <3

    VastaaPoista
  11. ihan sika kivoja kuvia ja toi takki on aivan ihana!!! :)

    VastaaPoista
  12. pikkase höyläs ku lauloit sen grenaden....

    VastaaPoista
  13. Stina: Kiiitooos paljon! :-))

    Ano: Jepp, se oli se 15 minuutin harjottelun tulos...nice

    VastaaPoista