2011/03/22

What kind of guy would I be if i was to leave when she needs me most

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Se ihana, kuka on hakkeroitunut mun fesariin ja päivittänyt viime tiistaina tollasen tekstin ni vois tulla kertomaan siitä mulle! :)
Moikka! Tänään on ollu tosi mukava päivä ja ihana ilma kaikenlisäks! Olin Saaran ja Monan kaa keskustassa ja sit mul oli sellanen joukkueen palaveri. Ja hyvät naurut saatiin myös koulussa, ku kävin fesarissa ni huomasinki tollasen ihanan yllätyksen. Kun puhelimien facebookeis näkyy aina tuossa ylhäällä se uusin päivitys ni joku ihanainen oli käyny vähän tarinoimassa. Haha ja kaikenlisäks poistanu sen, joten ite en ees sitä aikasemmin ollu tajunnu :-D No mutta huomenna on se viimeistelyleiri Myyrmäessä ja oon oottanu sitä tosi innolla, koska noilla kaikilla leireillä on ollu tosi kivaa. Mut alan nyt pakkailemaan kamoja, joten moikkamoi! :-)

7 kommenttia:

  1. kiva :-o joku vähäsen ääliö =D

    VastaaPoista
  2. tosi kivat rintsikat ja stringit ! ;)

    VastaaPoista
  3. Laura: No äläää! mut tulipahan hyvät naurut! :-D

    Ano: Niin mustaki! :) vaik toi oliki varmaa vittuilua...

    VastaaPoista
  4. noi on paskat rintsikat, ne natisee kokoajan...

    VastaaPoista
  5. voitko tehä alusvaate postauksen mis ois sun kaikki alusvaattet :)

    VastaaPoista
  6. Ano: No en oikeen tiiä, ku mulla ei oo mitään kauheen maata mullistavia alusvaatteita ;s

    VastaaPoista