2011/06/06

Aina ei mee nallekarkit tasan

Photobucket

Syy miks mä en nyt tee vielä kunnollista postausta näistä päättärikuvista on se, että haluun ensin saada kaikki muutkin kuvat ja tehä kunnollisen postauksen vasta sitte. Mutta joo päättäreistä mulla ei oikeen oo mitään muuta sanottavaa kun, että paremminki olis voinu mennä! No oikeestaan mulla oli aamulla kivaa, kevätjuhlissa kivaa, amarillossa kivaa ja sit alkuillasta kivaa. Siihen se sitten jäiki. No mut ei se mitää, näillä mennää! 
Tänään mulla alko ekat työpäivät ja oli ihan rentoo ja kivaa. Paitsi, että näihin samperin hyttysten pistoksiin kutittaa ihan helkutisti! Voin valehtelematta sanoa, että mulla on niitä ympäri mun kehoa ainaki yli 100! 
Mutta eipä mulla muuta, koitan pyydystellä lisää kuvia kavereilta. Moimoi!

5 kommenttia:

  1. hahha näin sut kännis :D tai no ei kännis mut siis tulit mua vastaa vähä huono kuntosena .. JA ihana mekko ja kaunis sinä :)

    VastaaPoista
  2. Ano: Voi ei! Toivottavasti et saanu tooosi huonoo kuvaa musta...tai no varmaa sait.. mut en oikeesti oo sellanen! :D Voi kiitos! :)

    Ano: No oikeestaan en haluis puhua siitä..

    VastaaPoista
  3. äääääääääääääääääää ihana toi mekko minkä tilasit <3

    VastaaPoista
  4. Mimmi: Mäkin tykkäääsiiin tosi paljon tosta! :)<3

    VastaaPoista