2011/06/10

Apuja kaivattaisiin kipeesti

Photobucket Photobucket

Pari kuvaa jo viimevuodelta, mitkä löytyyki jostain tuolta blogin alku osista. Mutta ei se mitään, koska mulla ei nyt ollu muuta asiaa, kun se, että te rakkaat ihanat ja ennen kaikkea viisaat lukijat siellä ruudun toisella puolen, mä tarvisin nyt kipeesti apua!!! Eli kuten huomaatte niin mä vähän eilen ränkkärin tota HTML-koodia tarkotuksena siis saada tää koko kuva ja teksti homma KESKELLE! Mutta kun mä en millään saanut muuta kun noi kaikki härpäkkeet tuolta reunoilta tuonne alas ja otsikon keskelle.. Eli kysymys kuuluu, kuka tietäisi, että miten saisin ton koko jutun keskelle? Nyt se on tosi ilkeesti tuolla vasemmalla reunalla, eikä mun aivot riitä siihen, et saisin sen paikoilleen. Olisin SUPERHYPER kiitollinen, jos joku ihana osais auttaa ja kertoisi mulle! DANKE SHÖN!

7 kommenttia:

  1. Saara: No aivan sama mulle onkse shön vao SCHÖÖÖÖÖÖÖÖÖN :DD

    VastaaPoista
  2. auta sä mua ja kerro miten oot saanu noista kuvista ne kehykset poooooooois! :-(

    VastaaPoista
  3. Ano: Nokuuuuun mä en osaa ollenkaa auttaa ku mun kaverin kans joskus rämplättii tota HTML-koodii ja saatii tää tän näköseks :-( Mut lue tarkkaa sitä koodii ja kato onks siin mitää sellast kohtaa et jos löytys! :)

    VastaaPoista