2011/06/28

I can be your supehero baby the one that's gonna save you if your in dangerous You know who to call wherever you fall I'll be there to catch you and come to you resque

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Good morning everybody! Or evening... No kuitenkin! Tänää oli hyvä päivä! Oli tosi ihanaa nähä Monaa pitkästä aikaa! Istuskeltii satamassa, syötiin mansikoita ja sellasta. Illalla oli treenit ja oli muuten ihan jeessii, mut uskokaa tai älkää, mä tekisin mitä vaa, et saisin mun kunnon takasin! Varmaa paras kunto mikä ikinä on ollu ja sit pamahtaa penikka kipu! Saakutti!! Onko se ees sana? No mut anyways huomenna oon Mimmin kaa. Tarkotus olis mennä rantsulle, kun niin hyviä ilmojaki on lupailtu! Eipä mul muuta sen ihmeellisempää, pitäs varmaanki painua pehkuihin, jotta jaksan aamulla herätä lenkille! Unia kaikki!

4 kommenttia:

  1. linda mäki tekisin mitä vaa kans et saisin kunnon takas :DD

    VastaaPoista
  2. henni: Joo älä! olin ehkä parhaas kondikses ikinä ja sit pum! :D

    VastaaPoista
  3. kiva panostaja ku meet lenkille :-O meil on ny 1 kk loma fudiksest IHANAA noei oo, mul on ikävä meiä reenit ja vikat ennen lomaa oli eilen ja hemmetti ku oli kuuma :-D !

    VastaaPoista
  4. Sofie: Haha emmä jaksanukkaa mennä lenkille ku sattu vähän penikkaa ni menin vaa treenaa pallon kaa =) nii mä oikeesti haluunki panostaa, koska haluun saavuttaa mun tavotteit =) noniii mut ihanaa ku on kuuma!

    VastaaPoista