2011/06/13

You know that I am a crazy bitch

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ohmygod ensimmäiseks mä halusin sanoa teille kaikille, että hirmunen kiitos kun jaksatte seurata näitä mun tyhmiä höpinöitä täällä blogissa meinaan huomasin, että Bloggerin kautta teitä lukijoita on jo 80!!! Ja se on mulle oikeesti tosi iso luku! 
Mutta niin, eilen oltiin Mimmin ja sen iskän ja siskon ja sen poikaystävän kanssa lintsillä ja oli tosi hauskaa. Käytii jopa siin uudessa laitteessa ja se oli oikeesti ihan HULLU! Ja kaiken lisäks oltiin viel ekoil paikoil... O-ou! Tänään oli sit sellanen kyykän tyttöfutispäivä ja kävin sit aamulla siellä yhissä treeneissä, mistä menin suoraan töihin. Oli kyllä aika tylsää, ku jouduin olemaa keittiössä. Eipä mulla oikeestaan muuta, istun nyt tässä mun sängyllä ja mietin, et pitäsköhän sitä kohta puolin mennä nukkumaan... Ainiin ja enää 4 päivää ja sit freedom!!!

5 kommenttia:

  1. Vooi meki käytii roosunkaa tossa ku oltii toissapäivänä :D!

    VastaaPoista
  2. Sannaaa ::))): Se oli ihan paras! Käytii siin ihan ekan viel ni sit kaikki muut laitteet tuntu ihan laimeilt :D

    VastaaPoista
  3. täää blogi on tosi hyvä ja käyn lukemassa tätä joka päivä :))

    VastaaPoista
  4. Ano: Kiitos ja ihana kuulla! :)

    J: Hihi kiitti vaik toi kuva kyllä vähän hämää... :D

    VastaaPoista