2011/06/08

Sometimes it's hard but follow your heart

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

No mooi! Tää viikko on menny tooosi kivaasti! Töissä oon oppinu jo kaikkea uutta, vaikka tänään oliki vähän tylsää ku jouduin olee keittiössä. Eilen ajettiin jonnekki Pennalaan hakemaan Saaran lompakkoa ja siitä mentiin sit Sannan kans niitten laivalle satamaan, missä heitinki sit mun talviturkin! Kesti varmaan miljoona vuotta hypätä sinne veteen, mut me tehtiin se, jee! Se vesi oli muuten ihan jäätävän kylmää!! Sit Roosa tuli ja lähettiin kispiin kattomaan nappulakoulua (jooo älkää edes kysykö). Sitten tänään oon ollu Sannan kans, ollaan pyöritty vähän joka paikassa. Ekaks käytiin keskustassa mistä lähti mukaan noi bandeaut ja sit tollanen toppi ja tietysti mässyy.. Sit mentiin kispiis vähäks aikaa jillailemaan, mistä ajettiin sit satamaan sinne laivalle ja käytiin uimassa. Sit mentii Sannan kautta ja Möysän rantaan. Siellä sit oltiin joku aika kavereiden kanssa ja käytiin sielläki uimassa. Se vesi oli muutes ainaki 10 kertaa lämpimämpää ku Vesijärvessä! Eipä mulla muuta, moikka! 
Kuunnelkaa muuten toi biisi, ihan mahtava!

11 kommenttia:

  1. nomnom miten noi keksit/KAKUT on tehtyy=) ?

    VastaaPoista
  2. Laitoit sitte ton kuvan meistä missä mä näytän kauheelta.... Thanks

    VastaaPoista
  3. mist ostit ton cookien :D ? hahhah

    VastaaPoista
  4. tosi kivat noi uuudet biksut :)

    VastaaPoista
  5. Ano: Ne on ostettu :DD

    Sannuuu: No näytätköhän sä kauheelta? Nooooot

    Ano: Haha Robertsista:)

    Ano: Hihi kiittii! :)

    VastaaPoista
  6. Joo näytän mä aika kauheelta xd

    VastaaPoista
  7. KEKSIIIIIIIIIIIIIIIIIII<3

    VastaaPoista
  8. Ano: KEKSIIIIIIIIIIIIIIII NAMII<3

    VastaaPoista
  9. mist toi toppi on? (-:

    VastaaPoista