2011/06/16

Deep down I want you to stay, but I guess I have to let go and say You have to know that I'll be your right whether you love me or not I'll be alright

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Dodii mistäs mä oikeen alottaisin? Aamulla kävin koululla 'lunastamassa' sen opiskelu paikan ja siinä tehtiin sit ne kurssivalinnat. Tai no oikeestaan mä vaan syötin ne sinne koneelle, ku olin jo tehny ne. Sitte menin töihin. Töis oli aika tylsää, ku jouduin vaa olee kaupas hyllyttämäs, mut toivottavasti huomenna vaik pääsisin hesen puolelle! :p Sitte tuli tänää sellanen positiivinen puhelu eräältä ja pääsin myös varalle PM-turnauksee! Että sellasta. Ainii ja kävinhän mä Ginassaki piipahtamassa ja sieltä lähti mukaan pari farkkumekkoo ja laukku hupsista keikkaa... Eipä mulla oikeen muuta, voisin vaikka tänään koittaa mennä ajoissa nukkumaan ni jaksaa huomenna sitten vielä olla vikan päivänä töissä! Heipsanssaa allihopa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti