2011/07/03

He a mother fucking trip trip sailor of the ship ship Money make it drip drip kiss him on the lip lip

Photobucket
Dont worry, tää kuva on vanha eikä mun tukka oo enää oranssi ;) paitsi ehkä Mimmin mielestä niinku se eilen heitti.............
Hellurei ja hellät tunteet! Tänään mä en oo tehny yhtään mitään! Ainakaa mitään mainittavan arvosta. Katoin mä kyl Hangover2 ja se oli toooosi hyvä! Mut muuten toi ilma on ollu tosi masentava, eikä oo jaksanu lähtee mihinkää suuntaa pyörii. Eipä mulla ollu mitään asiaakaa halusinpahan vaa päästä postailemaan. Mutta sellasta, että enään 4 päivää ja sit SUMMER UP jeeij! Onks teistä ketään menossa? :)

5 kommenttia:

  1. minä päivinä oot menossa uppiii ?:)
    -nuppu

    VastaaPoista
  2. Nuppu: Mä meen molempina päivinä!! Nähäää hei siellä!=)

    Ano: Jeeei! (:

    VastaaPoista
  3. hehhee :-DD rakaas ei ne kauheen oranssit oo ;) ehkä ne näyttti siinä ilta-auringossa sellasilta :Dd <3

    VastaaPoista
  4. Mimmmi: Hahhahaaaa no ei se mitäää ;) toivottavasti johtuki vaa valotuksest.....

    VastaaPoista