2011/07/14

Tää on taas niin wasted

Photobucket

Kattokaa mitä meiksi sai aikaseks! Oon mä kyl aika pro, edes jotain ylpeyden aihetta! Just joo.. Haha on se vaan niin hienoo, ku oppii jotain uutta ja ku saa jotain aikaseks. Wuhu hyvä minä! Tänään oli ne treenit ja sit viel tottakai omat treenit illalla. Oli kivaa pitkäst aikaa! No okei viimeks maanantaina, mut silti! Ja ehin mä myös panikoida tulevaa Jojo-kuntotestii, joka joudutaa Tarun kaa tekemää. Ja se on kuulemma ihan tappo! Tuun niin sataprosenttisesti olemaan kuollut! Mut sitä ehtii murehtia sitten. Eipä mulla muuta ideaa ollu, kun tulla jauhamaan vähän turhaa shittiä. Vois käydä nukkumaa..

2 kommenttia:

  1. Hah, makee kuva !:D Muistelisin, että kokeilit joskus sivustoa (?) minne lisätään oma kuva ja sitten voi kokeilla erilaisia hiusmalleja ja värejä. Satutko muistamaan mikä osoite oli ? :)

    VastaaPoista
  2. Ano: Haha kiitti! :) Joo se oli tuol elle.com sivuil, ni sielt hair&beauty ja sit makeover tool. Sinne vaa lataamaa omaa kuvaa ja testailee erilaisii tyylei! :)

    VastaaPoista