2011/07/31

You turned out to be the best thing I never had And I'm gon' always be the best thing you never had I bet it sucks to be you right now

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Holaa! Eilen mulla oli peli, minkä jälkeen Menin Monalle. Oli oikeesti tosi ihanaa taas! Kun me sitten illalla pyöräiltiin keskustaan ni mulla tuli oikeesti sellanen tosi onnellinen fiilis. Siinä kun tultiin kärpäsenmäkee alas ni se fiilis oli sellanen tosi ihana, kun muuten oli pimeetä ja sitte oli valoja ympäriinsä ja mulla siinä vieressä ihana ystävä ja muutenkin asiat ihan suht hyvin, mä vaan ajattelin, että lucky me. Nyt tänä kesänä oon muutenki alkanu ajatella asioita ehkä vähän eritavalla, kun joskus ennen ja oon oppinu arvostamaan ystäviä ja ystävyyttä tosi paljon! Ja mulla on monta kertaa tullu sellasia havahduksia tai tavallaan herätyksiä, et nyt mulla on paljon ihania ystäviä, että niistä pitää oikeesti pitää kiinni! 
Ei mulla sit paljon muuta asiaa ollukkaan, kuvat nyt on tollasia kämäsiä, mitä nyt kameralta löyty, pahottelen.

3 kommenttia:

  1. nään rakkautta mun ja sun huoneeen välillä!

    VastaaPoista
  2. ihana olet linseei:) ja muista huomenna rantsuu!

    VastaaPoista
  3. Tipe: Haha trust me, täs ei oo mitää rakkautta, paitsi toi vaaterekki! :DD

    Mona: Sinää oooot :) muistan muistan!

    VastaaPoista