2011/07/15

Say it again for me cause I love the way it feels when you are telling me that I'm the only one who blows your mind

Photobucket Photobucket

Alettii äsken kattomaa leffaa New York, I love you ja meni ehkä kymmenen minuuttia, ku päätettii, ettei jaksa enää kattoa. Niin sekavaa oli. No iskä sano, ettei se jaksa kattoo enää mitään rimputtelu leffoja ja, että nyt katotaan vähän äksöniä. No alettiin kattoa leffaa minkä nimi oli joku The spirit tai jotain sinne suuntaan. Viis minuuttia ja vaihettiin uutisii. Mikä meni vikaan? Haha ei taidettu olla kovin hyvii leffan valitsijoita. Ja mun spotify ei toimi, se on koko ajan oflinessa ja vielä pari päivää sitte se ilmotti, et mulla on aikaa jäljellä 2 tuntia, vaikka mulla piti olla rajaton! En yksinkertasesti ymmärrä. Mut se ei tainnukkaa olla mikään uus juttu.

4 kommenttia:

  1. mullaki oli ennen rajaton ku sain sen koodin mut nyt oli muuttunu siihen et on vain 10 tuntia aikaa....tyhmää

    VastaaPoista
  2. Ano: No älä! Mä en tiiä yhtää et pitäskö mun nyt lataa uus vai tuleekohan tohon lisäää aikaa joskus vai mitä :o

    VastaaPoista
  3. joo mulki oli rajaton ja sit vaihtu 10 tuntii?! vaik normistihan se raja on 20 tuntii ja kyl sulle tulee lisää aikaa joka kuukaus tai se kymppi täytee ja kannattaa tehä uus ni saat 20 tuntii :)

    VastaaPoista
  4. Ano: Okeeei, jos vaikka sit ku saan takasin mun koneen ku se on rikki :(

    VastaaPoista