2011/07/19

If I told you that I love you, that I'am doing alright here without you I'd be a lie, but I could try

Photobucket Photobucket
Photobucket

Parit julkasemattomat kuvat päättäreiden alkuillasta. Ootteko muuten huomannu, et mulla on nykyää hirvee postausinto meneillää. Tai ainaki ite oon tullu huomanneeks, et koko ajan mun tekis mieli tulla lätkäsee parit kuvat ja kirjottelemaa jotain tyhmää tänne. Kai se on ihan hyvä juttu, vai mitä mieltä siellä ollaan? Ja sit oon alkanu tunnistaa ittessäni ihan uudenlaisii fiiliksii, esimerkiks mä nyt jo omalla tavallani odotan koulunalkua. Ja tiiän, et oon hullu ja pitäs nauttia lomasta nyt vielä, kun sitä on jäljellä. Ja niin mä teenkin! Mut silti mua kutkuttaa ens vuos, ku kaikki tulee olee omalla tavallaa uutta ja sit on ne aamutreenit ja näin. Ja syksyllä on muutenki tulossa kivoja juttuja! Mut ei sillä, ettenkö mä tykkäis kesästä ja haluais, et olis kesä. Tottakai haluun, mut moni varmaa tietää tän fiiliksen, enkä usko, et oon ainut.. Mut joo meen nyt nukkumaa, etten ala avautuu vielä jostain tyhmemmästä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti