2011/09/18

Answers


kerro itsestäs :)  Apua mitäs mä oikeen kertoisin! Hmm no Linda on nimi ja oon 16-vuotias Hollolassa asustava tyttö. Tällä hetkellä lukion ykkösellä ja toiveammatti asianajaja. Mä oon harrastanu jalkapalloo n.9 vuotta. En vois elää ilman mun perhettä, ystäviä, futista ja tottakai musiikkia. Ja rakastan bloggaamista ja tällä hetkellä mun on vaikee kuvitella, et oisin ilman tätä blogia. Haluisin poikaystävän! :D ketä sun perheeseen kuuluu ? Mun perheeseen kuuluu äiti, isä, isoveli Anton, isoveli Alex, joka ei tosin asu meillä ja pikkuveli Kim! millo alotit bloggauksen ja miksi? Mä alotin bloggauksen noin vuos sitte ja ajatus lähti varmaan siitä, kun oli lukenu muita blogeja ja mua kiinnosti jotenki varmaan kokeilla ja niin edespäin. Lempiruoka ? Varmaa pitsa tai sit joku pasta!:p Mitä kouluu käyt? Salpausselän urheilulukiota! Onko Lahti kiva paikka? Joo on Lahti ihan kiva paikka, mut tääl on vähän se ongelma, et ku tää on kuitenki aika pieni ja aika moni tuntee toisensa ni ittestä ainaki tuntuu, et tääl juorut levii ihan hirveesti ja porukka keksii välillä ihan hassujaki juttuja ihan tyhjästä! :D mikä on sun lempiväri? Pinkki! Mikä on sun hiusten oikee väri? Mä en oikeen itekkään tiiä... :D Kai se taitaa olla semmonen maantienharmaanruskee :D Mistä ostat suurimman osan vaatteistas? Hennes ja Gina Tricot. Missäpäin lahtea asut? Oikeestaan asun Hollolassa. Lahdesta Mukkulaan päin ja viis kilsaa mukkulasta Vääksyyn päin :D mitä lajei oot harrastanu pienenä ? Taitoluistelua ja tanssia! Sit Taitoluistelu jäi ja alko futis ja tanssi nyt vuos sitte, kun ei enää riittäny aika :(  Minkälainen fiilis, kun huomaa että lisää lukijoita tullu? Tulee aina ehkä semmonen vähän Woou-fiilis, mut tosi hyvä fiilis tottakai! Onko anonyymit ollu yleensä asiallisia kommenttien kanssa, jos niitä on ollu? Kyl suurinosa anonyymeistä on ollu asiallisia ja mukavia, mut sillon alkuaikoina, kun blogi oli viellä aika alussa ni vähän väliä tuli kommenttia esimerkiks mun hymystä tai jostain muusta sellasesta. Ja pakkohan se on myöntää, ettei ne ilkeet kommentit ikinä oo miltään kivoilta tuntunu, mut aina oon osannu ottaa ne hyvin ja ku tottahan on se, että jos joku tulee haukkumaan sua, eikä ees omalla nimellä uskalla tulla sanomaan, ni vika on siinä haukkujassa eikä sussa (;
IMG_8906-tile
Kerro sun unelmamiehestä!! Dodii, nyt jos alkaisin kunnolla selittämään ni siihen tarvittaisiin kokonainen erillinen postaus ja ehkä mä voisin sen joskus tehäkki, mut koitan tiivistää! Mun unelmamies olis komee ja söpö, hyvinpukeutuva ja asiallinen. Se olis mukava, huumorintajunen, sosiaalinen eli ei mikään nössykkä ja tietenki luotettava! Sit sillä olis aikaa mulle ja se ois urheilullinen. Tärkeintä olis se, et se ois mulle just sopiva ja rakastais mua just semmosena kun mä oon! mitä hammastahnaa käytät ja mikä on paras jakkivanukas ? Ihan pepsodenttia! Paha paha... :D SEX SEX SEX ON THE BEATCH? Hell yeah XD   Oksulla formspringii ?jos ei ni miksei ? On formspring.me/linsei ;) katoks formuloit ? (:DDDD) en kato, ne on mun mielest jotenki niiin tylsii! :D  seuraatko bb:t ?  En!! bb on mun mielest ehkä yks maailman turhimmist tv-ohjelmista! mitä mieltä oot määräilevist ihmisist ? Hmm no se tietysti riippuu kanssa ihan ihmisestä, mut jos joku on semmonen tosi määräilevä ni kyllähän se luultavasti pidemmän päälle saattaa alkaa ärsyttämään! luetko uutisii ? Kyllä mä välillä!  jos luet ni lehest vai netist ? siin nyt jotai iha randomeita :D oot todella ihanan tuntunen ihminen !  Netistä tulee enemmän luettua, ku lehestä. Voi kiitos!! (: tykkäätkö nuoremmist vai vanhemmist miehist? Yleensä vähän vanhemmista, toki riippuu henkilöstä! Mitä haluisit elämältäs? Ekaks tulee mieleen nyt nää ihan perusasias, et haluun olla onnellinen ja elää terveen elämän yms. Haluun myös löytää sen elämän rakkauden ja saada lapsia. Kaksoset ois niin unelma! Haluun rakentaa jonku tosi hienon omakotitalon ja uima-altaan pihalle. Haluisin menestyä asianajajana. Halusin myös pelata futista niin pitkään kun vaan mahollista ja päästä niin pitkälle kun vaan pystyy.  mikä syksyn muotijutuista kolahtaa? Kaikki isot ja muhkeet kaulahuivit ja neuleet yhdistettyinä sukkareihin! puspus MISTÄ TOI SUN IHANA BLEISERI ON!? Puspus ja hennesistä! (; minkä väriset nallekarkit on parhaita ? (: joo kyllä me ollaa iha tosissaa !  keltaset! Kai niit on keltasii (?) :D mitä haluut tehä "isona"? Haluun asianajajaks! :) missä maissa oot käyny? Pari kertaa kyproksella, bulgariassa, Kreetalla, Turkissa, Ruotsissa ja Virossa. Syyslomalla lähetää Espaniaa! ;)
IMG_1301
milloin opit lukemaa?  Siinä joskus 7 vuotiaana :) jos sun pitäis valita mikä hahmo olisit muumilaaksosta? Pikku-Myy! kuinka pitkä oot? 168 ja halusin olla paljon lyhyempi! heippa, ostin just järjestelmä kameran ja oon iha ulapalla tän kaa, tää on nyt tyhmä kysymys mut miten sä saaat ton tarkentamaa ku otat ittestäs kuvia läheltä, mä en vaan ymmärrä... :D amatööri(kö?) No ensinnäki sillon, kun otat ittestäs kuvia ite niin kannattaa laittaa se automaatti tarkennukselle, koska manuaalisella on vähän vaikeeta alkaa tarkentamaan siin tilantees.  Kannattaa tutustua siihen kameraa ihan rauhassa vaa, tsemii sulle! :P milloin sait ensisuudelmasi? No jos ei pusuhippoja sillon pienenä lasketa ni se semmonen kunnon pusu tais olla sillon seiskan kesällä :D kuinka montaa jätkää oot suudellut? 7(?) mitä kadut eniten? Hirveesti en oikeestaan kadu mitään, mut eniten toivon, et oisin täs loppukesällä sanonu eräälle henkilölle jotain.. kuka sun tyyliikoni on ? Ei mulla silleen oo ketään erityistä tyyliikonia, mut Angelica Blick:llä on mun mielestä upee pukeutumistyyli! Onko sulla paljon kavereita, vai silleen et muutama "tosi tärkee" ja luotto ? :)  On aika paljon kavereita, mut sit mul on myös aika paljon sellasii kavereita keneen luotan paljon ja kenelle voin kertoa asioita! Ja sit kans muutama semmonen tosi tärkee! :) Mistä pidät itsessäsi eniten? Tykkään ehkä ittessäni eniten siitä, että oon sosiaalinen ja mun on helppo tutustua uusiin ihmisiin! Itsesi hyvät ja huonot puolet? Hyvät puolet just toi äskenen ja huonot puolet öö en tykkää yhtään mun nenästä! Ja haluisin olla lyhyempi, et vois paremmin käyttää korkkareita ;p mistä oot ylpee? Ai itsestäni vai jostain muusta? Tää on vaikee... No ekana tulee mielee, et itessä ainaki ihan aika ylpee ku pääsin tonne maajoukkueleirille :) tärkein ihminen? Luontevasti varmaan äiti tai iskä, mut mulla on niin paljon mulle tärkeitä ihmisiä, joita tartten ihan hurjasti ja joita ilman en vois elää! <3  mihi maahan haluaisit tällä hetkellä matkustaa mieluiten ? Jenkkeihin! entä onko mitää matkoi nyt tiedos ? Syyslomalla Barcelonaan! pakko kysyy et biletäks usein ? jatka samaa mallii , sun blogi on aeeevan mahtava ! ;) En mä mitenkään kovin usein, sillon ku sattuu bileet kohalle tai jos on jotain erityistä! ;) Voii kiitos <3 millasena ihmisenä ihmiset sua pitää ? Tähän on aika paha vastata mitään ite, kun en oikeen voi tietää :s ooks kaveriporukkas "johtaja" ? Een. Ei meil oo kaveripiireis oikeestaa semmosii "johtajii" et ennemin ollaa kaikki sillee siin samallaises asemas.  missä menee raja ystävän ja kaverin välillä ? No ystävään pystyy luottaa silleen 100 prosenttisesti ja olee sen kanssa ihan oma ittes, eikä tartte esittää mitään. Ystävälle voi myös kertoo jotain kipeitä asioita ja tietää, et se on sun puolella ja aina tukena. Kaverin ja ystävyyden rajaa on kyl vähän vaikeeta määrittää jossain vaiheessa se kaveri sattuuki tulee niin läheiseks, et se on ystävä :)   onks sulla monta ystävää ? Ihan tarpeeksi :) mis tiimis pelaat futist ? Fc Kuusysin naisissa. kuinka monen kaa oot seurustellu ? En oo ikinä seurustellu silleen vakavasti. lempi kaverit ? En haluu määritellä, kaikki on mulle tärkeitä! tykkäätkö sun luonteesta ? Oikeestaan joo, mut välil voisin olla vähän rauhallisempi ja vaikka pitää sen suun kiinni.. :D lempi vaatekaupat ? Zara, mut siellä ei kovin usein pääse käymään, ku lahessa ei oo..

Tässä nyt jonkunlaisia vastauksia... Kiitos kysymyksistä!!





9 kommenttia:

  1. SE ON VIELÄKIN ESPANJA EI ESPANIA

    VastaaPoista
  2. minä päivänä lähdette barcelonaan? t: toinen barcelonaan syyslomalla lähtevä ;)

    VastaaPoista
  3. Ano: Anteeks en koskaa muista :(

    Ano: me lähetää 21.pv, millon sä oot menossa? :)

    VastaaPoista
  4. vastailit mukavasti noihin , etkä vaikuttanu mitenkä tympeeltä :) hihii oot jotenki ihana , vaikken sua tunnekaa , ja ku luen monia blogeja ni tuun ekana kattoo ootko päivitelly jo uusia postauksia :p oot mun tyyli-ikoni ja jotenki on kiva lukee sun postauksii ku oot niin pirtee ! äläkä välitä mistää idarianoista , ne on vaa kateellisii ku oot noin upee ! <3

    VastaaPoista
  5. Ano: Ihana sinä! <3 kiitti ihan kamalasti, piristit mun päivää! :)

    VastaaPoista
  6. yksinkertasesti paras blogi mitä mä luen!! sull on ihana tyyli kirjottaa täällä ja sull on tosi kivoi kuvia ja sull on ihania vaatteita :)) tätä lukiessa ei tylsisty! :) ja noi jotku anot on vaa kateellisia sulle ;)

    VastaaPoista
  7. Ano: Hihi voi kiitos ihana kuulla! :)

    VastaaPoista
  8. KIVAKU ET LAITTANU KAIKKII MUN KYSYMYKSII OON PETTYNY !!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  9. F-kirjaimella alkava jumala: Voin tehä niist erillisen postauksen jos saan tietää sen yhen pikkujutun ;)

    VastaaPoista