2011/09/30

hei ootte idioottei kaikki te naiset luottavaiset hei niin idioottei liikaa paapotte niitä siltikään ette riitä

IMG_1863
IMG_1853-tile

Nonnii nyt ollaan vihdoin saatu koeviikko päätökseen ja oikeestaan tuntuu siltä, että ihan hyvin on menny! Tänään kävin hakemassa loputki ens jakson kirjat ja pyörähtämässä keskustassa. Ja ainiin pitäkää te kaikki vaan kiva viikonloppu ja nollatkaa koeviikko, mä lähen Vaasaan!! Siis olisinhan mä oikeesti muuten tosi exited pelimatkoista ja näin, mutta kun se ei oo ollenkaan varmaa pääseekö edes pelaamaan. Ja kun mä en kauheen mielelläni lähtis sinne ihan turhaan vaan penkille istumaan. Jotenki nyt on alkanu tuntumaan niin turhalta! Epäreilulta. Mä treenaan ihan sikana ja silti en saa peliaikaa. Ja tiedän, et se johtuu siitä, kun oon nuori ja siellä on jo pelaajat niillä paikoilla millä mä pelaisin, mut silti! Jotenki motivaatio on tällähetkellä ihan nollassa tän asian takia ja harmittaa:( No mutta hyvää viikonloppua kaikille! Puspus!

8 kommenttia:

  1. Nyt jaksat vaa tsemppaa ihan hulluna sen futiksen kans, kyl ne vanhemmat sielt jossain vaiheessa tippuu ja sä kehityt kokoajan! Pidä unelmistas ja tavotteistas kiinni äläkä luovuta liian helposti! Näytä niille et sus on ainesta vaikka mihin!

    VastaaPoista
  2. en tiiiä miks, mut jotenkin susta tulee mä mieleen.. :D tosi outoo

    VastaaPoista
  3. löysin sun blogin vasta hiljattain mutta jään seurailemaan! oot tosi kaunis ja sul on kiva tyyli sekä pukeutua että kirjottaa! :)

    VastaaPoista
  4. sulle sopii sika hyvin tollee kiinni hiukset ! :) tykkäilen sun blogista !

    VastaaPoista
  5. Sanna: hahah eiks ;)

    Ano: Toi on kyl totta! Ei voi vaa luovuttaa heti ku ei joku onnistu... Kiitti! :)

    Enna: Haha mäki osaan jotenki samaistuu suhun ku sun blogia luen! hassuuu :D

    Ano: Voi ku kiva! Kiitos paljon!:)

    Jasmin: Kiitoskiitos paljon!:)

    VastaaPoista