2011/09/08

I won't let you go

IMG_0537
IMG_0525
IMG_0527

Pari kuvaa vielä viime perjantailta! Tänään mua on väsyttäny niin paljon! Niin paljon, et meinasin nukahtaa yhteiskuntaopin tunnille! Niin paljon, et oli pakko juoda kahvia, että pysyin hereillä maantiedontunnilla. Jep ja kohta harkat. Mun tekis mieli vaan käpertyä peiton alle ja mennä nukkumaan, mutta ei ni ei. Jotenki musta tuntuu, että vaikka koulun jälkeen tuun suoraan kotiin, niin silti mulla ei riitä aika mihinkään. Teen läksyt ja oon vähän aikaa koneella, sitten pitääki jo lähteä treeneihin ja treeneistä suoraan suihkuun ja nukkumaan. Jospa mä kestän. 
Ja nyt on taas tää vaihe, kuuntelen vaan semmosia ihania biisejä. Puspus.

Kuunnelkaa tää! Itkin melkeen, ku kuuntelin ekan kerran. Aivan ihana!


Muistuttaisin vielä, että laittakaa vaan lisää kysymyksiä tonne edelliseen postaukseen! Ihan mitä vaan mieleen juolahtaa! Sunnuntaihin asti aikaa ;-)!

4 kommenttia:

  1. Onko tullu paljon kysymyksiää? :)
    Ja voi oot ihana!♥

    VastaaPoista
  2. Jee joku toinenki joka tykkää Secondhand Serenadesta, ja tuo biisi on aivan ihana!

    Tosi ihana blogi sulla:>!

    VastaaPoista
  3. Ano: Hihi siellä kans yks!!

    Milllä: Voi kiitti :)

    Roosa-Maria: Joo mun mielest toi on niin hyvä! :) Ja kiitos paaaljoon! (:

    VastaaPoista