2011/09/23

Mä tiesin että enkelit on kieroja kuin rinkelit kun pilvellesi pyrähdin

Linda 243
IMG_0694
Linda 039
Linda 186
Linda 337
IMG_0629
Linda 093

Moi! Tai huomenta, ajattelin tulla vähän aamupäivittelemään ennenku voisin mennä syömään ja sit raahautua kouluun valmistelu tunnille eli enkun kuunteluun. Kaikki valittelee koeviikkoa sun muuta, mut mun mielest mul on ollu ihan rentoo eilinen ja tää päivä, kun eilenki oli vapaapäivä! Mua vaa vähän pelottaa et ensviikolla mun hymy sit hyytyy, ku joka pv koe. Mut ei se mitää, tää päivä menee sit varmaanki lukemisen merkeissä. Saa nähä jos illaks vaikka keksisin sit jotain muksaa, ja huomenna meen tyttöjen kaa Pelsun pelii ja sit tytsyt meille! Eipä mulla muuta, tsemii kaikille muillekki kenel on koeviikko käynnissä! 

6 kommenttia:

  1. sulla on sellaset adidaksen mustat verkkarit mitkä on ylhäältä vähän löysemmät ja nilkoista aika tiukat.. tai ainaki tarulla on sellaset. nii mistäpäin ootte hommannu ne, saaks niitä mistään ja paljo ne maksoi?

    VastaaPoista
  2. Ano: Joo on mulla semmoset, me saatii ne pari vuotta sitte ku oltii ns. töissä pallotyttöinä ja lipunkantajina naisten EM-kisoista, mut mun mielest stadiumis miestenpuolella ois semmosia aika samanlaisia, ku mullaki ois tarve hankkia uudet! Mut suosittelen niit, varmaa parhaat treeniverkkari ikinä! :)

    VastaaPoista
  3. sori nyt vaa mut sulle ei sovi smiley sitte yhtää XDXD

    VastaaPoista
  4. Ano: mä otinki sen äsken pois... :D

    VastaaPoista