2011/09/19

You're always there you're everywhere but right now I wish you were here

Linda 040
Linda 008
Linda 231
Linda 162-tile
Linda 023
Linda 147
Linda 107-tile
Linda 277
anigif

Tässä mä nyt sit oon, vaikka mun pitäs olla kokeeseen lukemassa.. Eilen oli tosi kiva päivä Sannan kaa! Oltiin kuvailemassa ja mitähän muutakaa me tehtii ku syötii. Eka vedettii kunnon Ben&Jerrys mätöt ja sen jälkeen vielä pitsalle.. Don't blame us, tykätää syödä! Tänään oisin menny ostamaan uudet mustat Dr.denimit, mut ne oli loppu. Tää on just tätä mun tuuria! No mutta mä koitan nyt alkaa lukea tota enkkua, toi suklaalevy houkuttelee kyllä kovasti tossa vieressä... Laters!


Edit// varmaa toi mun animaatioi ei toimi..... no antaa sen olla!

9 kommenttia:

  1. Mitäs me syöpöt....
    oot paras!♥

    VastaaPoista
  2. Aina silloi ku ois rahaa ni ne farkut on loppu .. mäki kävin kyselemäs niitä ni kaikki pienimmät koot oli menny jo, tää on just tätä loistotuuria! ja ihania noi sun kuvat!! :) -viinu

    VastaaPoista
  3. Sannnuuu: Mitäs me;) sä oot niin konna!!!

    Viinu: Kiitos! :) No älä, mullaki aina käy näin!!

    VastaaPoista
  4. mistä toi sun valkonen neule on? :) aivan ihana!!

    VastaaPoista
  5. Mistä toi ihana kaulaliinas on?:)

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia :) muutenkin sun blogis on huippu !

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. kiva blogi sulla ja kivoi kuviii! :)
    ryhdyn lukijaks!

    http://sanssu-justthewayyouare.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Ano: Kiitti se on mustaki ihana, mut se on sannan :( ja ginasta!

    Ano: Ginasta..ylläri :D

    Enna: Kiitos, ja kuin myös! ;)

    Derya: Voi kiitos paljon! :)

    Sanssu: Kiitos ja ihanaa! (:

    VastaaPoista