2013/01/01

Baby I loved you first

Mä taisin eilen sanoakkin, ettei tää vuosi 2012 ollut mikään mun elämäni paras vuosi. Itseasiassa tää vuosi ei ollut ihmeellinen. Mä tein ihan kamalasti virheitä, huonoja päätöksiä, asioita joita kadun, enkä ollut niin onnellinen kuin olisin halunnut olla. Mua harmittaa, että jotkut itselle tärkeät ihmiset on jääny vähemmälle mun elämästä. Oli tässä vuodessa kuitenkin paljon hyviäkin asioita ja olin hetkittäin myös erittäin onnellinen. Onneks kuitenkin koko vuoden ystävät pysyi ja pidin paljon hauskaa, sen edestä, että tää vuos oli kuitenkin mun viimenen vuosi alaikäisenä! 

eka1

Vuosi 2012 alkoi sellaisella uudella vuodella, joka oli puoliksi tosi kiva, puoliksi farssi. Tähän aikaan mä olin pilannut mulle tärkeen asian ja tehnyt juttuja, joita edelleenkin kadun. Se päätös, minkä tein ihmisuhteissa tuolloin kaduttaa mua vieläkin. Toisaalta ton uudenvuoden takia tutustuin uusiin ihmisiin ja sain elämääni uuden ystävän. Mä olin blondi, hengailin paljon kavereiden kanssa, treenasin ja pidin hauskaa. 


tokaa

Olin iloinen ja onnellinen, mutta olin myös surullinen aina välillä.



kolmas

Alkuvuodesta oli aika paljon erilaisia juhlia, joissa sai taas tutustua uusiin ihmisiin. Me juhlittiin aika paljon ja pidettiin hauskaa, niinkun nuorena kuuluukin!

nelkku

Oli muun muassa Stars of the Stadiumia ja synttäreitä. Ja mun rakkaat ystävät.


viides

Mä olin maailman onnellisin tyttö, kun sain kutsun tonne Belgiaan. Mun ensimmäinen maajoukkuepeli. Ja se tunne, kun kävelet kentälle Suomipaita päällä. Plus ihanimmat tytöt tuolla!

kuudes

Sain Iphonen ja värjäsin mun blondit pois. Yhdestä uudesta ystävästä tuli yks mun parhaimmista kavereista. Olin onnellinen tyttö. 


seittemän

Hengasin lisää mun ihanien ystävien kanssa.

kasi

Ostin vihdoin uudet valkoset conssit! Kävin moikkaamassa Allua stadissa ja hengasin paljon Riinan kanssa. Opin, että välillä on annettava anteeksi, vaikka tuntuisi, kuinka pahalta. 

ysii

Pikkuhiljaa ilmat lämpeni. Vietin vapun Tanskassa Em-jatkokarsinnoissa. Toi matka oli jotain niin parasta, mutta olo oli myös niin pettynyt ja surullinen, kun ei peliaikaa herunut. Mä tajusin, että mun pitää vaan tehä enemmän duunia, jottei enää tarvi tuntea noita fiiliksiä. Tavattiin luokkatapaamisen merkeissä yläasteen luokkaa. Mä rakastin auringonlaskuja. 

kybä

Tuli kesäloma ja hengailin niin paljon ystävien kanssa kun kerkesin töiden ohella. Musta tuli kassaneiti. Syötiin paljon jäätelöä ja koitettiin ruskettua. Ajoin vikaa kesää mun rakkaalla skootterilla.

ykstoist

Vietettiin iltoja satamassa auringonlaskuja ihaillen. Nautittiin ruuasta ja elettiin hetkessä.


kakstoista

SummerUp ja ystävät. Joonas tuli vihdoin käymään Suomessa. 

kolmetoista

Oli mökkireissu kavereiden kanssa. Käytiin Saaran kanssa Tallinnassa tuhlaamassa rahoja. Unohtumaton viikonloppu Espossa Weekend Festivaaleilla. David Guetta. Mun toinen maajoukkuepeli Venäjää vastaan. Sain ihan hurjan paljon vastuuta ja pelasin toisen puoliajan kapteenina. 

nelkkutoista

Tuli syksy ja talvi ja kuvailu jäi vähemmälle. Tällöin tuntui, ettei elämään mahtunut muuta kuin koulu ja futis ja nukkuminen. Monan synttärit ja meijän joukkueen ikimuistoinen päätösristeily. 


viistoista

Loppuvuodesta kuvailtiin aika paljon asukuvia. Käytiin Helsingissä Studia expoilla ja shoppailemassa. Tuli joulu, eikä loppuvuodesta oikeen tapahtunut mitään ihmeellistä. Eilen oli viimeinen päivä vuotta 2012 ja ainakin mun mielestä tää vuosi sai oikein mukavan päätöksen. Paljon kavereita ympärillä, mutta myös paljon uusia tuttavuuksia. Näihin kuviin ja sanoihin on ihan hyvä lopettaa vuosi 2012 ja toivottaa tervetulleeksi vuosi 2013! Toivotaan, että tästä vuodesta tulee miljoona kertaa parempi, kuin edellinen! 
2013 Please be awesome! 

Mitä mieltä te ootte teijän kuluneesta vuodesta? Oliko teillä paras vuosi ikinä? :-)

4 kommenttia:

  1. Mulla itse asiassa oli paras vuos koskaan ! Tapahtu kaikkia asioita mistä olin haaveillu ja enemmänki, nyt sitte pelottaa että voiko tästä vuodesta tulla millään niin hyvää :D mutta yritetään ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, et on ollu noin hyvä vuosi! Ja tottakai siit voi tulla parempikin, toivotaan! :-)

      Poista
  2. Voi että sä oot jotekin tosi ihana ♥ :)

    VastaaPoista