2013/01/20

Me: I wanna go on diet. Food: Hahhahahaha no.

IMG_7067
IMG_7066
IMG_6712
IMG_7070

Tässä yks kaunis päivä päätin ottaa ton pitkän putken käyttöön ja räpsästä muutamia kuvia, kun toi aurinko paisto niin nätisti. Mua masentaa. Eilinen peli meni ihan penkin alle, vaikka voitettiinkin. Omalta osalta en oo yhtään tyytyväinen. En tajuu, mikä mulla nykyään on. Kyllä treeneissä onnistuu, kun pitää näyttää, mutta sit tosipaikan tullen mä mokaan. Kaiken lisäks oon vielä kamalan itsekriittinen, eikä se hirveesti helpota asiaa. Plus tätä masennusta ei auta se, että tossa ois vieressä pino koulujuttuja tekemättä. Onks pakko jos ei jaksa? Pakko kai se on.. Olipa masentava postaus, mutta eipä voi mitään, jos fiilikset on mitä on. Hyvää sunnuntaita teille muruset! 

3 kommenttia:

  1. Niin samoja fiiliksiä täällä ruudun toisellakin puolen.. Eikä oo ensimmäinen kerta kun osaan samaistua kirjoittamiis teksteihin. Välillä itteekin oikei hämmästyttää kuinka voikin toinen ajatella samalla tavalla kuin itse, vaikka välillä tuntuu ettei kukaan ymmärrä omia fiiliksiä? Mutta ihana kun jaksat kirjottaa, oli sun fiilis millanen tahansa! Oikein paljon jaksamista:)

    VastaaPoista
  2. tuttu tunne! mulla on muutaman kurssin suoritukset tekemättä ja motivaatio ihan hukassa. hoen vaan itelleni, että kyllä mä ne kohta teen. niinhän mä sanoin silloin syyskuun lopussakin..
    piti sitä vaan siis tulla sanomaan ettet oo yksin, mustakin tuntuu monesti että seinät kaatuu päälle ja on ihan liikaa tehtävää eikä millään kykene kaikkeen :( jotenkin kummasti sitä on tähän saakka selvitty niin eiköhän sitä selvitä tästäkin :)

    VastaaPoista