2013/01/19

Huuda huuda onnesta

page
page1

Moikka ja hyvää lauantaiaamupäivää teille kaikille! Viimeviikolla on tapahtunut kaikkea jännää! Toisaalta jostain kivasta jutusta on ehkä syntynyt harmia jollekkin muulle, mutta eikös se mee aika usein niin, ettei kaikkia voi tyydyttää. Ollaan päästy eteenpäin meijän vanhojen omassa tanssissa ja oon pikkuhiljaa alkanut treenaamaan juontoja. Apua alkaa jo jänskättämään. Eilen vietettiin laatuaikaa Lauran kanssa ja oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa! Tänään olis illalla peli Talissa ja tänään kyllä lähetään pelkästään voittamaan! Voitteko kuvitella, että ens viikon perjantaina musta tulee täysi-ikäinen!! Mun elämässä ei tällähetkellä tapahdu mitään ihmeellistä, mutta mä oon silti onnellinen. 

4 kommenttia:

  1. ouuu my pretty girl <3 :)

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia! :) mä muistan kun ite olin siinä iässä, että reenailtiin niitä vanhojen tansseja. koko homma tuntui pitkään siltä että mitäköhän tästä tulee mutta lopulta selvittiin oikein hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiitos! :-) nonii, toivottavasti mekin selvitäää ilman suurempii ongelmii! :-)

      Poista