2013/01/24

Keep calm because tomorrow is my birthday

mooi
jihuu

Heeeeiiii kaikki!! Mul on niin hyvä fiilis! Huomenna on mun synttärit ja musta tulee täysikänen, how cool is that!? Toisaalta mulla ois syytä olla harmissaan, koska jäin varalle helmikuun leiriltä, mutta en jaksa ressata. Nyt vaan treenataan kovempaan ja näytetään niille koutseille!! Huomenna mulla on vaan valmistelu, joten synttäripäivä alkaa aika ihanasti, kun saa nukkua pitkään. Illalla mennään tyttöjen kanssa syömään ja juhlistamaan mun synttäreitä ja saa sit nähä mitä ilta tuo tullessaan. Hihi nää viimepäivät on muutenkin ollu tosi kivoja, et ei fiilis vois olla parempi!! 

10 kommenttia:

  1. Minkä pituset noi sun ripset on? :)

    VastaaPoista
  2. mä joudun vielä oottamaan senkin verran kun 115 päivää...:)

    VastaaPoista
  3. onks sul tekoripset tos kolmannes kuvas? mist ostit ja kerrotko niist vähä? tykkäätkö ite :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo :-D Ihan kicksistä vaan! Hmm mitähän näistä kertois :-D Kyl mä ihan diggaan näist :-)

      Poista
  4. heeei tosi paljon onnea:) !! mä saan ottaa ite viel heinäkuuhun... :(

    VastaaPoista