2013/01/08

Don't let little stupid things break your happiness

IMG_6909
IMG_6925
IMG_6910

Sunnuntaipäivän outfittiä, kun kävin tapaamassa mun kaveria kahvittelun merkeissä. Sen jälkeen käytiin porukalla kattomassa se Selviytyminen-leffa ja pakko sanoa, että oli se tosi koskettava. Ei sitä koskaan oikeen oo kunnolla ymmärtänyt mimmosta siellä tsunamissa oikeesti oli.. Kouluarkeen on palailtu vähän kankeasti, eikä oikeen toi motivaatio tunnu olevan ihan huipussaan. Pikkuhiljaa pitäis alotella kunnolla lukemaan ylppäreihin, mutta kun musta vaan tuntuu, etten oo valmis! Mulla on nyt tää tammikuu ollu dietti, eli oon luvannu ittelleni välttää hiilareita mahollisimmat paljon ja herkkuja. Suurimmilta osin oon pystyny, tosin oon kyllä muutaman kerran repsahtanut muutamaan suklaapalaseen.. Mä haluisin vähän laihtua ennen vanhojen tansseja. Tosin 17 päivän päästä annan kyllä itselleni ihan luvan kanssa herkutella, sillä silloin musta tulee aikuinen. Apua! Eipä siinä, nyt pitäis alkaa lukemaan enkun sanoja, jottei jäis taas vikaan iltaan. Adios! 

6 kommenttia:

  1. aina niin täydellisiä kuvia! oi oot täydellinen:-)

    VastaaPoista
  2. mä tykkään sun kengistä kovasti! :) mistä sun pöksyt on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos mäkin tyksin niistä =) ja ne on ginasta!

      Poista
  3. En tiiä oonko jo aikasemmi sanonu mutta tää sun blogis on tosi kiva!! :) Tykkään lukea! ^^
    Ja jos haluut ni mun blogissa ois sulle haaste :) Tommoi ku Challenge 11 :)

    http://whistlebabywhistle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos sulle! Ja ihanaa kuulla! :-) Ja kiitti haasteesta, koitan toteuttaa, jos kerkeen :-)

      Poista