2013/01/15

Now you understand why Peter Pan didn't want to grow up

321610_2548426680418_2102731598_n

Oon nyt taas ollut vaihteeks ihan helvetin laiska. En oo saanu mitää tänne blogin puolelle aikaseks, en jaksa tarttuu noihin kouluhommiin ja ois miljoona muutakin asiaa mitä pitäis hoitaa. Miksi minäää.. Tänään mä sain mun tukkaani suoristuspermiksen! Kiitos Veera, oon niin tyytyväinen! Kävin myös hakemassa mun mekkoon uuden vannehameen. Muun päivän oon sitten vaan löhöillyt kotona ja lueskellut vähän autokoulun teoriaa. Hyvä säkä taas kävi, kun katsastuskonttorilla on kuulemma joku varaushäiriö, eikä ne ota yhtiikää teoriakoe varauksia ens viikolle... Jep sillon ku ois mun synttärit. Pitääki sit oottaa vaan siihen seuraavaan maanantaihin.. Nyt en jaksa enää kirjottaa, mulla on nykyää ihan kamalia mielialan vaihteluita. Yhtäkkii saatan olla ihan ilonen ja yhtäkkii ihan kyrpiintyny.. Ärsyttäääääääää! 

6 kommenttia:

  1. voi ei voin niin samaistuu tohon mielialojenvaihteluun! välillä tuntuu et kaikki on hyvin ja sitte hetken päästä kaikki huonosti... :-D hahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoooo ihan sika inhottavaa! Välil voi tulla vaa kamalii itkupotkuraivareit vaik ei oiskaa edes kunnon syytä :-D ihanaa et en oo ainooo :-D

      Poista
  2. voii sul on aivan ihana blogi :)!

    ♥ leave-world.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ootko alottanu e-pillerit? Ne ainaki aiheuttaa just tommosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ooo alottanu tai et on mulla ollu käytössä jo aika pitkään. mut voihan se olla et niistäki johtuu :-D tai sit mulla on vaa tämmönen luonne...

      Poista