2012/03/14

Forgive and forget but never regret

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Haha en tiiä kehtaanko enää lisätä kuviani tänne, kun oon kuulemma niin pullero ja paksu, ja vaikka treenaan sikana oon silti tämmönen pallero, suoraan erään anonyymin sanomana. Haha no eivaan, haters gonna hate! By the way te anot ketä kirjottelette tommosia, niin ihan turhaan vaivaudutte, koska ei mua paljoon kiinnosta, jos joku tulee nimettömänä mua haukkumaan, päinvastoin, päivän naurut mä siitä saan! No mutta asiaan, tänään ollaan Hennin kanssa tehty esitelmää ja jopa saatu valmiiksi! Vielä pitäs opetella toi ulkoa, helpommin sanottu kun tehty! Tänään pitkästä aikaan saunaan ja jos mami vaikka suostuis hieromaan mun penikat auki, kun ne on taas alkanut vaivaamaan.. Heipat!

23 kommenttia:

  1. no kyllä sä oot levinny, huomaahan sen XDD

    VastaaPoista
  2. AHHAH XD ootkohan levinny! oot ihan sama mun söpö pallero niiku aina ennenki♥

    VastaaPoista
  3. np pyh! ihan turhia tommoset pullukka kommentit!! tottakai sitä pitää olla lihasta esimerkiks jaloissa jos jalkapalloa pelaa?:D ja musta treenattu kroppa on paljon kauniimpi ku semmonen luuviulu. oot linda hoikka ja nätti, älä välitä tommosista kommenteista!:)
    -anna

    VastaaPoista
  4. joo en haluu olla ilkee mut kyllä sen huomaa :( mut ei se paha oo :D kaikki olkoot sen kokosia ku ite haluaa !!

    VastaaPoista
  5. ^ no mutta onko sillä mitään väliä? :D vitun idiootti

    VastaaPoista
  6. ei luoja nää anonyymit... et todellakaa oo mikää pullero tai paksu!!

    VastaaPoista
  7. Oli pakko selaa ja kattoo mikä kommentti.. Tosi asiallinen voi huhhu... Mut Hyvä Linda ettet välitä niistä, ei tosiaan kannata :)
    - Jenna

    VastaaPoista
  8. Hahaa jaksaa jauhaa :D!!! -henni

    VastaaPoista
  9. ihana nahkatakki ! etkä oo mun mielestä yhtään "levinny":D

    http://a-nnan.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. ei kukaa voi sanoo et sä oisit pullukka :DDD huhhuh. ja ihanii kuvii!

    VastaaPoista
  11. huoh sää ano siäl voit ol iha hiljaa ja katsoo peilii enne ko rupeet mitää tollasii sanelee :D
    Linda et oo mikää pallero ! timmisä kunnossa just , ja miks kurvei ei sais olla ? ite oon pelannu 8 vuotta salibandyä ja jalat on sen näkösetkin, reidet&pohkeet paksut ja tiiän sen , osa sanoo et läskii on mut lihast vaan , tää just vituttaa ihmisis ku tullaa dissaa et joo läskii & pallero vaik oot vaan treenannu :D

    VastaaPoista
  12. hömelö!!! oot just perfekt<3

    VastaaPoista
  13. mä haluisin tietää mistä kohtaa oot pullero tai missä kohtaa sulta löytyy mitää läskiä.. tekisin mitä vaa jos saisin sun kropan!

    VastaaPoista
  14. Vautsi vau ihania kuvia! ja noi housut :-) tosi ihanat!

    VastaaPoista
  15. Ano: Joo no kyl mä tiiän, etten oo enää ihan samassa kunnossa, kun esim viimekesänä, mut ei kai se oo sun ongelma? :-D

    Ano: Pallero niin oonki <3

    Anna: Kiitti, heti tuli parempi mieli! :-) Noniii, kyl mäki tiedostan, etten oo mikään "laiha" mut emmä haluiskaan olla mikään tikku. Ja nii valitettavasti futiksessa jos haluu pärjätä ni pakko olla lihaksia....:-D

    Ano: Nonii! Kyl mä itekkin sen huomaan, mut toi vaa, et joidenki pitää tulla pätemään asiasta, mikä ei todellakaan edes kuulu niille...

    Ano: Oon sun kaa niin samaa mieltä! :-D

    Emilia: No älää.......:-D

    Jenna: Noniii! Ei mua yhet kommentit liikuta, mut sit jos niitä alkaa tulee useempi, ni kyl se vähän naarmuttaa....:s

    Henni: Kyl näköjää! :-D

    Anna: Voi kiiitos!! :-)

    Henna: Kiitti Henna! :-) Haha näköjään voi.. :-D

    Piusi: No niiimpä!! Ja ei urheilijat voi olla ilman, et on lihaksia? Kyl mäki huomaan, et okei oon mä varmaa jonkun verran lihonu, mut se on mun oma ongelma, ja aika paljon on myös pitäny tehä salitreeniiki, joten ei mun kroppa vissii voi ihan pelkkää läskiä olla :--DD No jokaisella omat mielipiteet, mut pitäköön ne sit ittellään :-D

    Saara: U2<3

    Ano: Nää kaikki kommentit sai mut nyt paaljon paremmalle tuulelle! Eikä sitä, et oisin kirjottanu ton vaan siks, et haluisin jotain säälipisteitä tällä! Mut kiitos :-)

    Ano: Hih voi kiitos! :-)

    VastaaPoista
  16. Oot ihanan olonen tytsy ja musta sun blogi paranee kokoajan! ja kaunistut samaa tahtia:))

    VastaaPoista
  17. voi herranjumala mitä kommentteja! sä et todellakaan oo mikään pullukka, ja tosiasiahan se vaan on että enimmistö tytöistä ei oo mitään tikkuja ja eikä pitäis ollakkaa! oot ihan mielettömän hyvännäkönen tyttö:)

    VastaaPoista
  18. olisit ostanu kokoa isommat housut, noi oikeesti soi sun päällä!

    VastaaPoista
  19. Ano: Et ees tajuu, kuinka paljon sait piristettyy päivää noilla sanoilla! Kiitos! :)

    Ano: Kiiitti!:) Noniiii oon ihan samaa mieltä!

    Ano: :DDDDDDDDDDD juu

    VastaaPoista
  20. oot tosi nätti ja hoikka tyttö! futiksessa ei tarviikkaa olla mikää kukkakeppi joka kaatuu ekasta tuulenvireestä :DDD ja sulla on paljon kivoja vaatteita myös :) mitä kokoo käytät vaatteissa?

    VastaaPoista
  21. Ano: Voi kiitos! :) No niimpä!! No siiis 36/S on varmaa se mun koko mut se kyl kans riippuu ihan et minkä mallinen vaate tai mistä ostettu ku kootki vaihtelee kauppojen välillä :)

    VastaaPoista
  22. ''olisit ostanu kokoa isommat housut, noi oikeesti soi sun päällä!''

    musta noi on kyllä sulle just oikeen kokoset! :)

    VastaaPoista
  23. Ano: No niin mustaki! Mut ihan hyvä, että joku tietää paremmin mun housujen koon :-)

    VastaaPoista