2012/03/01

The people who hate me make me stronger. So, thank you

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Huomenta! Mikä mua vaivaa? Mulla on ihan hysteerinen olo koko ajan tekis mieli vaan nauraa ja nauraa ja nauraa! Melkeen joka asia naurattaa mua nyt. Haha jep, en ole terve. Kohta Riina tulee meille ja silloin vasta sitä nauruu riittääki! Huhu voisin rauhottua vaikka. Mut nyt ei oo mikää runosielu-fiilis, joten lopettelen. Heipat! 

8 kommenttia:

  1. taru: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. onko sun elämässä joku huonosti vai miks ymmärrän jotenki noista otsikoista aina että joku olis pielessä? :-/ en kysy tätä pahalla missään nimessä!

    VastaaPoista
  3. aivan ihania kevättalvikuvia! :)

    VastaaPoista
  4. Ano: Eeeii ooo! Ihan normisti mulla menee! Mä vaan kattelen netistä kaikkii tekstejä ja valitsen jonkun kivalta kuulostavan tekstipätkän tai semmosen tunnetilaa sopivan, mut ei mulla mee huonosti, vaikka välillä ne onki vähän angstisia :-D

    Sara: Vooii kiitos!! Tulis se kevät jo!:)

    VastaaPoista
  5. Tosi nättejä kuvia :--)

    http://adioselsilencioloco.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Ootko värjänny sun hiukset suoraa tummista vaaleemmiks :) oisko sul mtn hyvii vinkkei ettei tulis oranssit!

    VastaaPoista
  7. Alisa: Vooi kiiitti!:-)

    Ano: Joo oikeestaa :-D Tai no viimekeväällä vedin suoraa tummii hiuksii värinpoistot ni tuli ihan oranssit ja muutamat värit päälle, ei auttanu yhtää...sitte värjäsin semmosiks ettei ne ollu vaaleet eikä tummat, vaan aika lähellä mut omaa väriä ja olin niillä sitten koko kesän. Kun koulut alko päätin, et haluun nyt blondit ja sit menin kampaajalle! Mut oikeestaan ei oo vinkkejä :-( Vaikka menis kampaajalle niin niistä tulee jokatapauksessa ekaks oranssit ja hiukset kärsii hirveesti.. Mut jos blondit oikeesti haluu, niin kyl sä ne saat, pitää olla sit vaan valmis olemaan niillä oransseilla hiuksillä välillä. Ja joo pieni helpotus oli hopeeshampoo :-D

    VastaaPoista