2012/03/25

Sometimes the people with the worst pasts can create the best futures

IMG_0343-tile
IMG_9239

Moikka! Nyt on palailtu takasin kotiin ja ai että täällä on ankeen kylmä ja paljon lunta!! Eiks se kesä vois tulla jo? Reissu oli ihan paras nyt vaan toivotaaan, että tulis se kutsu sinne Tanskaan vappuna, toivottavasti meni tarpeeks hyvin :) Tänään näin pitkästä aikaa Monaa ja ostin sitte samalla ton BB-voiteen. Plus jotain muutakin, josta kuulette sitten vähän myöhemmin! Huomenna mulla on vapaapäivä, jos sitä vaikka lukis sitten huomenna edes vähäsen! Nyt meen tekemään juttuja, heido! 

10 kommenttia:

  1. Ihana toi: Nyt meen tekee juttuja!!:)
    koska me nähää ? <3

    VastaaPoista
  2. hei paljon toi BB-voide makso? :)

    VastaaPoista
  3. Oon lueskellut sun blogia jo jonkun aikaa ja nyt mun on vihdoinkin ihan pakko sanoa, että sä olet ihan älyttömän kaunis ja tyylikäs! :)

    VastaaPoista
  4. Oot älyttömän kaunis noissa kuvissa <3

    VastaaPoista
  5. Ois kiva jos tekisit postauksen siitä reissusta jos vaan oot ehtiny ottaa kuvia siellä :)

    VastaaPoista
  6. M: hihhii ;)

    All and more: Hahhaaa :-D No niimpä ei olla nähty ikuisuuksii!!!! :(

    Mari: Se oli sokkarilta joku 13 euroo :)

    Noora: Apua voi kiiitos!! :)

    Ano: Kiitääään <3

    Alina: Jooo mä teeen :)

    Enna: Sä oot! Ja jep...kesärusketus!

    VastaaPoista
  7. mist toi kukkapaita on? onks se paita ees :D

    VastaaPoista
  8. Ano: Oiskohan GT ku se on mun kaverin :) ja on paita!

    VastaaPoista