2012/03/13

I heard you're a player. Nice to meet you, I'm the coach

Photobucket

Mäkin tykkään tosta meijän "puhtaasta" peilistä... No mut tollasissa vermeissä mä tänään oon tuolla tallustellut. Ekaa kertaa kunnolla päällä noi uudet housut ja voin jo tässä vaiheessa varottaa, että mun päällä ei varmaan tulla hetkeen näkemään muita housuja, sen verran mä niihin tykästyin! Hah mulla on tänään tullu monta kertaa aiheita ja asioita mieleen, mistä haluisin kertoa täällä, mut jostain kumman syystä nyt, kun tätä postausta kirjotan niin pää lyö aika tyhjää. Yhessä vaiheessä mä mietin, että haluan avautua siitä, kuinka noloa se on, kun on nousemassa pois bussista ja lyö päänsä kattoon, vähän sen jälkeen mä mietin, että haluan kirjottaa siitä, kun opin jotenkin käyttämään tota Instragramia ja nyt mä sit tässä vissiin höpöttelen siitä, mistä kaikesta oisin halunnu puhua. Tänään tuli muuten taas niin hysteerinen naurukohtaus Hennin kaa tunnilla, ettei meinannu melkeen saada itteään ollenkaan kokoon. Meinasin jo pyytää opettajalta, että saanko mennä käytävään rauhottumaan. Sellasta, illalla vuorossa treenit ja tääl mä sit ypöön yön yksin kotona, kun veljellä ja sen tyttöystävällä on vuosipäivä. Onneks olkoon nyt vaan! :-) (Ja ei, en ole katkera, ettei itelläni oo poikaystävää, mut jopa mun VELJELLÄ on tyttöystävä....) Laters honeys! 

4 kommenttia:

  1. hahah vähä hyvä toi otsikko!!:D

    VastaaPoista
  2. Ano: Hahah älä viitti, vois kokeilla joskus :DD

    VastaaPoista
  3. Yhessä vaiheessä mä mietin, että haluan avautua siitä, kuinka noloa se on, kun on nousemassa pois bussista ja lyö päänsä kattoon, vähän sen jälkeen mä mietin, että haluan kirjottaa siitä, kun opin jotenkin käyttämään tota Instragramia ja nyt mä sit tässä vissiin höpöttelen siitä, mistä kaikesta oisin halunnu puhua. < maailman pisin lause

    VastaaPoista
  4. Ano: OHO :--D en ees tajunnu! hyvin oon kumminki pystyny näköjää kiteyttää tän asian yhteen lauseeseen! :DD

    VastaaPoista