2012/03/06

MÄ PÄÄSIN

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

...Nimittäin Belgiaan!! Kahen viikon päästä me lennetään maajoukkueen kanssa Brysseliin ja siellä jossain pelataan kaks maaottelua Belgiaa vastaan. Apua en voi ees sanoin kuvailla kuinka ilonen mä oon! Oumaigaad oisitte vaan eilen nähny, kun iskä kerto tästä. Mä vaan aloin hyppimään ja pomppimaan ja kiljumaan ja juoksemaan ympäri kämppää! Apua tuolla pitää sit vaan laittaa tehot täysille ja antaa mennä! Jos tää nyt vaikka olis sitte se mun "läpimurto". Tänään oli muutenkin aika kiva päivä koulussa, kun ei mulla ollut kun muutama tunti ja toisellaki niistä harjoteltiin vaan jonglööraamaan (ei mitään hajua, miten se kirjotetaan). Meinas muutamaan otteeseen tulla pieni kiukku, kun en tajunnut yhtään miten pitää tehdä! Aamulla kävin noin tunnin lenkillä ennen ku menin kouluun ja illemmalla vielä treenit. Ihanaa, kun toi aurinko paistaa noin ja kispissäkin pääsee jo treenaamaan! Harmi vaan, että toi ilma ei tunnu tuolla ulkona ihan samalta, kun täältä sisältä näyttäisi..

10 kommenttia:

  1. ihania kuvia! toi paita on tosi kiva:-)

    VastaaPoista
  2. Emilia: Voi kiitos! Mäki tyksin, toi on mun semmonen hätäpaita, et jos ei mikää muu sovi, ni toi sopii aina :-)

    VastaaPoista
  3. Mikä laji on siis kyseessä?:)

    VastaaPoista
  4. ihan aiheeseen liittymätön kommentti mutta mikä muokkausohjelma sul on iphones? :D

    VastaaPoista
  5. mist sun housut on? iha jätte kivat ! :)

    VastaaPoista
  6. Ano: Jalkapallo :-)

    Ano: Hahha ei se mitäää, mul on toi pixlromatic :-)

    Ano: I like it too, vaa et nois ei oo takataskuja:-( Mut zarasta!

    VastaaPoista
  7. mistä tuo paita on!

    VastaaPoista
  8. sullon tosi kiva tyyli!! mut ihan hirvee tää blogin nimi :DD

    VastaaPoista
  9. Ano: Voi kiitti! haha no ainakaa kellää ei oo samaa :-D

    VastaaPoista