2012/03/12

You'll never be unforgivable, you and I we're soldiers


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Noni nyt mäkin sitte kuljin massan mukana ja kävin ostamassa noi housut, ja ne on I-H-A-N-A-T-! Oon niitä jo jonkun aikaa kuolannu tääl ruudun takana muilla bloggareilla ja enhän mä sitten tietenkään pystyny vastustamaan noita... 60€ noista kirpas kyl vähän tommoselle perus Gina laadulle, mut eipä voi mitään. Tänään on taas niitä päiviä, kun ei jaksais futista yhtään. Vaikka mä rakastan sitä niin paljon, niin silti näitä päiviä tulee, kun tuntuu vaan, ettei jaksa, koska sitä tulee joka paikasta ulos. Olispa edes yks päivä, kun vois olla miettimättä sitä ollenkaan! No onneks nää fiilikset menee useesti ohi jo muutamassa päivässä! Huomenna joudunki sit raahautumaan kouluun jo yheksäksi, vaikka 12 mulla oikeesti alkais koulu.. Oi miksi mä meninkään siihen oppilaskuntaan, kun nää kokoukset sattuu just osumaan näille päiville, kun vois kerrankin nukkua edes VÄHÄN pidempään.. Toivotaan, että huomenna olis vähän enemmän puhtia kuin tänään, saanhan mä kuitenkin vetää noi mun superihanat housut jalkaan! ;-)


// EDIT almost tärkein asia unohtu, nimittäin meitsi ja Riina sai liput Weekend festivaaleille molemmille päiville, here we cooome!! Onkos ketään teistä tulossa tonne elokuun puolessa välissä? :-)

8 kommenttia:

  1. Noi housut on kyllä ihanat! Mäkin ostin tänään lipun sinne festareille, tosin vaan perjantaiks :)

    VastaaPoista
  2. Annika: Niin on! Vaik vähän onki tommosen makkarankuorihousut :DD Oiiii kiva! Siellä näkyyy! ;)

    VastaaPoista
  3. hah mullon noi samat housut ;) -viinu

    VastaaPoista
  4. Viinu: Ai on :-D Haha ne on ihana!!

    VastaaPoista
  5. toi paita näyttää ihan karseelta sun päällä, ja varsinki ku noi rintsikat paistaa, vaikka kuuluuki asiaan niin ei jotenki vaan istu, muutenki ku oot vähän tommonen pullukka ni jotenki vaaan ei.. haha sori mut no can do. muutenki oon miettiny ku urheilet paljon ni miks oot tommonen köntti? lihasta? .. just

    VastaaPoista
  6. :DDDDDDDD köntti oo ite hiljaa

    VastaaPoista
  7. Ano: Okei tuuppa sä näyttämään sun vitun kaunis naamas täällä ja täydellinen kroppa? oikeesti hommaa elämä

    VastaaPoista