2012/03/11

I'm not perfect but i keep trying


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Heippa ihanat! Mä oon niin väsynyt! En muista koska viimeks oon taas ollut näin puhki ja viikonloppuki vierähti siinä niin vaan, eikä edes ehtiny kunnolla lepäämään. Ja jalat huutaa kaikkien noitten pelien ja treenien jälkeen hallelujaa. Laskeskelin tossa just, kun täyttelin mun treenipäiväkirjaa, että vaatimattomat 18 tuntii ja 20 minuuttia treeniä viimeviikolla.. Porukat ja pikkuveli lähti tänään Tahkolle, joten mä oon mun veljen kanssa kahestaan keskiviikkoon asti, mikä tarkottaa sitä, että joudun kulkemaan joka paikkaan bussilla, kun toi hönö ei suostu kuskaamaan.. Ja ainiin huomenna tulee myyntiin liput Davig Guettaan, Skrillexiin ja Hurtsiin, apua pakkopakkopakko päästä sinne!! Nyt jatkan tätä lahnaamista kotona ja voisin jossain vaiheessa raahautua omaan sänkyyn nukkumaan, ellen sitten sitä ennen ehi nukahtaa tähän sohvalle..

2 kommenttia:

  1. Ai säkin oot tulossa Weekend Festivaleille! :) Aa ainakaan mä en kestä jos en saa noita lippuja :<

    VastaaPoista
  2. Mira: Joo me suunniteltii kaverin kaa, et sinne pitäs päästä!! joo älä!! pakko saada! :-D

    VastaaPoista