2012/03/26

I'm gonna live my life no matter what we party tonight


543428_3608226050659_1423931603_33542804_1742318959_n
IMG_9076
IMG_9094
IMG_9104
IMG_9096
IMG_9110
IMG_9105
IMG_9144
IMG_9126
IMG_9139
IMG_9172
IMG_9130
IMG_9194
IMG_9137
IMG_9184
IMG_9157
IMGP21621
IMG_9183

Apua en tiiä mistä alottaisin kertomaan tosta reissusta. Ensiks haluun sanoa, että koko reissu oli ihan huippu! Ilmat oli ihanat ja koko joukkue on täynnä upeita tyttöja kenen seurassa oli ihan huippua, eikä voinu kun nauraa maha kippurassa noiden jutuille! Maanantaina me siis lähetiin Tarun kanssa Flamingoon ensin yöksi. Vedettiin illalla masu täyteen Amarillon safkoja ja aamulla herättiin ja lähettiin yhteisel kuljetuksella lentokentälle. Sieltä lennettiin Brysseliin, josta jatkettiin bussilla Gentiin. Meijän hotelli oli semmosella tehdasalueella eli ei missään keskustassa (meijän unelmoinnit pääsemisestä sinne Vansin kauppaan ei tainnut toteutua..) ja mentiin sieltä aina bussilla treeneihin. Mä rakastuin noihin Belgian taloihin tuli ihan mieleen Potter-leffoista ne brittien talot!! Keskiviikkona meillä oli eka peli, missä en ite pelannu ollenkaan. Hävittiin se 1-0. Perjantaina toinen peli, missä sitten pelasin mun ensimmäisen maaottelun kokonaan. Oli se kyllä aika siisti tunne vetää ekaa kertaa Suomi-paita päälle ja seistä yleisön edessä maamme-laulun soidessa! Perjantai oli kaiken lisäks ihan hullun kuuma päivä! Toikin peli päättyi sit lopulta 1-0 niiden voittoon. Samperi, kun päästettiin se maali ihan vikoilla minuuteilla. No sieltä sit lähetiin kiireellä Brysseliin lentokentälle. Mulla jäi tosta reissusta ihan sika hyvät fiilikset kokonaisuudessaan, vaikka Helsingissä selviskin sitten, että joku nainen oli vahingossa ottanut mun laukun... Noh onneks sen pitäis tulla mulle tässä nyt lähipäivinä. Huh tulipas pitkä stroori, toivottavasti edes joku teistä jaksaa lukea! Puspus! 

9 kommenttia:

  1. oi että kuulostaa niin ihanalta !! tuli jotenki hirveen ylpee olo et jee mun kaveri on ollu tuollaaa :) ihana linseyy <3 !!! -sipuuu

    VastaaPoista
  2. tää nyt ei liity tähän postaukseen millään tavalla, mutta sähän oon muistaakseni ollut ennen tummahiuksinen? miten sä oot saanu hiukset vaalennettuu, ootko tehnyt värinpoistoja tai käyny kampaajalla?

    VastaaPoista
  3. Suomi-paita päälle ja seistä yleisön edessä maamme-laulun ....... siis kaikki oli varmaa linda kattoo sua !! paparatsit paikalla?

    VastaaPoista
  4. Sipuu: Vooi sää ooot ihana!! <3

    Ano: No jooo mä vedin eka varmaa kolme värinpoistoo himas ja sit ne oli oranssit sit meni hermo ja värjäsin semmosel vaaleen ruskeel ja olin kesän sit niil en värjänny kertaakaa ne oli semmoset aika luonnollisen väriset ja sit ku koulut alko ni menin kampaajalle ja ne laitto hupulla koko pään raidat =) sit musta vasta tuli blondi :-D

    VastaaPoista
  5. Ano: XDDD pointti ei vissiin ollu se vaan se fiilis jota sä et varmaan oo konenu vai??

    VastaaPoista
  6. sä oot vaa niin nolo :DDD

    VastaaPoista
  7. 'Anonyymi sanoi...
    sä oot vaa niin nolo :DDD'

    ei huhhuh ku pistää naurattaa tollaset XD mun ihanii kuvii ja kui siistii et pääsit mukaa :) !

    VastaaPoista
  8. Ano: jooo älä :D:D Hih kiitti!:)

    VastaaPoista